مهندسی الکترونیک .. و پایان پروژه بیو انرژی

Image

با همت پرسنل فنی مهندسی شعبه الکترونیک بخش الکترومیکانیک آستان مقدس کاظمین، پروژه بیو انرژی خیابان حضرت صاحب الزمان "عجل الله تعالی فرجه الشریف" در مدت بسیار کمی به پایان رسید.

مسؤول این پروژه "سید مازن حیدری" در مصاحبه ای با پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس کاظمین خبر داد: "پروژه بیو انرژی خیابان حضرت صاحب الزمان "عجل الله تعالی فرجه الشریف" یکی از پروژه های زیرساختی حیاتی و مهمی به حساب می آید که با زحمات فوق العاده پرسنل های فنی مهندسی الکترونیکی بعد از همکاری و هماهنگی با مدیریت انرژی منطقه الکرخ و کاظمین در مدتی کمتر از (8 روز) قبل از فرارسیدن زیارت میلیونی اربعینیه به پایان رسید. چنانچه این پروژه برق تیرهای برق این خیابان و خدمات دیگر را به طور دائمی و کارآمد تغذیه می نماید".

وی در ادامه افزود: "در این پروژه، منابع تغذیه سیستم روشنایی از شبکه الکترونیکی ملی جدا شده، و از سوی شبکه الکترونیکی آستان مقدس جهت تغذیه دائمی و بدون قطع با افزودن صندوق "Kiosk" الکترونیکی با ظرفیت (1000 KVA) و حفر کانال هایی جهت مرور کابل اپتیکال با فشار بالا به طول (130 m) ربط داده شد. چنانچه منابع تغذیه ایستگاه های جایگزین انرژی نیز با کابل های اپتیکال به طول (1000 m) و حجم (240×24 mm) ربط داده شد. همچنین مکان هایی جهت توزیع انرژی در دو طرف خیابان نصب شد که از چهار منبع با تکنولوژی های مدرن جهت نگاه داشتن آنها از هرگونه آسیب متوقع از طرف زمین مورد تغذیه قرار می گیرند. شایان ذکر است که این پروژه تاثیر بسزایی در انجام پروژه های آینده این خیابان خواهد داشت و همیشه استعداد کاملی جهت مواجه شدن با شرایط اضطراری داریم".